!_zmenit jazyk cz_! !_zmenit jazyk sk_!
Počet položiek: 0 0,00 €

Zásady vrátenia tovaru

Právo odstúpenia od zmluvy

Odstúpenie od zmluvy zo strany kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom:

V súlade s § 1829 Občianskeho zákonníka má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní od prevzatia tovaru, resp. od prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je obsahom kúpy niekoľko druhov tovaru alebo sa tovar skladá z niekoľkých častí (postačí odoslať 14. deň lehoty). Ak sa rozhodne kupujúci pre odstúpenie v tejto lehote, a dodrží nižšie uvedené podmienky, bude mu vrátená kúpna cena a náklady na najlacnejší ponúkaný spôsob dodania tovaru od predajcu ku kupujúcemu. V súlade s § 1820 ods. 1 písm. g) a § 1832 ods. 3 nesie spotrebiteľ pri odstúpení od kúpnej zmluvy podľa § 1829 a nasl. náklady spojené s vrátením tovaru. Toto právo neslúži ako spôsob riešenia reklamácie tovaru.

Ak sa rozhodnete pre odstúpenie v tejto lehote, prosíme Vás o dodržanie nižšie uvedených podmienok.

Najneskôr 14. deň po prevzatí tovaru musí byť predávajúcemu odoslaný prejav vôle o odstúpení od zmluvy.
Formulár pre odstúpenie od zmluvy na stiahnutie TU
Odošlite prosím e-mailom na info@okmoto.cz  , pribaľte k tovaru a odošlite na adresu

Pavel Celta - OKmoto
Hradecká 68
74601 Opava
Česká republika

Tovar, ktorý budete odosielať v rámci tohto odstúpenia, odporúčame vracať v pôvodnom neporušenom obale, tovar by nemal niesť známky použitia, mal by byť nepoškodený, kompletný (vrátane príslušenstva, záručného listu, návodu atď.) as kópiou dokladu o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku. Odporúčame Vám tovar poistiť.
Peniaze za tovar a náklady na dodanie tovaru z internetového obchodu Vám budú vrátené prevodom na Váš účet najneskôr do 14 dní. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, predávajúci nie je povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, ako mu kupujúci tovar vráti alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.

Ak bola znížená hodnota tovaru (došlo k čiastočnému spotrebovaniu či opotrebovaniu tovaru, tovar nie je kompletný alebo bol poškodený) je kupujúci povinný preukázateľne chýbajúcu hodnotu nahradiť v peniazoch.

Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmlúv:

Kupujúci nie je ďalej oprávnený odstúpiť od uzatvorenej zmluvy v zmysle ust. § 1837 Občianskeho zákonníka:

- na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia
- na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí od výchyliek finančného trhu nezávisle od vôle dodávateľa
- na dodávku tovaru upraveného podľa priania spotrebiteľa alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu

Kupujúci (konečný zákazník/súkromná osoba - nie právnická osoba) má právo objednávku alebo jej časť stornovať. V takom prípade musí predávajúceho včas, ešte pred expedovaním objednávky, informovať. Na pokrytie časti nákladov spojených so zrušením objednávky, sa kupujúci zaväzuje uhradiť poplatok vo výške 15% z ceny tovaru, ktorého objednávku chce stornovať, najmenej však 150Kč. Uhradenie poplatku prebehne na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené poplatky/zmluvné pokuty) budú predávajúcim postúpené partnerskej firme a budú vymáhané vrátane všetkých nákladov s tým spojených.

Kupujúci odoslaním objednávky súhlasí s obchodnými podmienkami predávajúceho, čím súhlasí a berie na vedomie, že každá objednávka je záväzná (podľa Občianskeho zákonníka § 2048-2052, zákon č. 89/2012 Zb). Pokiaľ teda objednávka zaslaná na dobierku nebude kupujúcim (spotrebiteľ, podnikateľ, právnická osoba) prevzatá alebo vyzdvihnutá, bude v každom prípade predávajúcim vyžadované uhradenie vzniknutých nákladov na odoslanie tovaru a manipulačný poplatok vo výške 150Kč. Uhradenie poplatku prebehne na základe faktúry vystavenej predávajúcim. Všetky nesplatené pohľadávky (neuhradené poplatky/zmluvné pokuty) budú predávajúcim postúpené partnerskej firme a budú vymáhané vrátane všetkých nákladov s tým spojených.

Odstúpenie od zmluvy zo strany dodávateľa/predávajúceho:
Predávajúci je oprávnený odstúpiť od zmluvy uzatvorenej so zákazníkom v prípade zjavnej chyby v cene tovaru (tj ceny zjavne iné ako je cena pre tento typ/druh tovaru obvyklá), pokiaľ nebude u daného tovaru celkom jasne uvedené, že sa jedná o "mimoriadnu zľavu " alebo "akciu" alebo iné označenie obdobného významu. Za zjavnú chybu v cene tovaru je považované napríklad mylné uvedenie prvých troch číslic namiesto štyroch a iné zjavné chyby v písaní. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude bezodkladne kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že kupujúci zaplatil už časť alebo celú kúpnu cenu, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v najkratšom možnom termíne.